Schneider Electric esittelee uusia UPS-järjestelmiä ja mikrodatakeskuksia NDBS-tapahtumassa

Schneider Electric esittelee erittäin energiatehokkaita Galaxy VX UPS -järjestelmiään sekä Micro Data Center Xpress-mikrodatakeskusratkaisujaan Nordic Digital Business Summit -tapahtumassa Helsingin Messukeskuksessa 5. lokakuuta 2017. Järjestelmät ovat esittelyssä Schneider Electricin osastolla C1, hallissa 3.

Pilvipalveluiden kysyntä ja esineiden internetin kiihtyvä käyttöönotto vaativat datakeskusinfrastruktuurilta yhä enemmän, ja datakeskuspalveluiden saatavuus, joustavuus ja tehokkuus ovat siksi tärkeämpiä kuin koskaan. Nykyisessä aina verkkoon yhdistetyssä ja datapohjaisessa maailmassa vakaa ja varmennettu virransyöttö on ensiarvoisen tärkeää, sillä yritysten tarvitsemien datakeskuspalvelujen on oltava saatavilla vuorokauden ympäri vuoden jokaisena päivänä.

Micro Data Center Xpress-ratkaisu sisältää infrastruktuurin ja hallintaohjelmiston

Uudet Micro Data Center Xpress-mikrodatakeskusratkaisut on suunniteltu helpottamaan ja nopeuttamaan mikrodatakeskusten rakentamista ja käyttöönottoa verkon reuna-alueella. Ratkaisu sisältää täydellisen datakeskuksen fyysisen infrastruktuurin sekä hallintaohjelmiston yhdessä itsenäisessä ja turvallisessa laitekaapissa.

”Micro Data Center Xpress-ratkaisumme soveltuu ihanteellisesti käytettäväksi reunaverkko- ja IoT-sovelluksissa, joissa käyttöönoton nopeus, luotettavuus ja turvallisuus ovat ensiarvoisen tärkeitä. Alan johtavien IT-ratkaisujen toimittajien sertifioinnin ansiosta asiakas, partneri tai integraattori voi asentaa ja testata ratkaisun ennen sen kuljettamista lopulliseen sijoituspaikkaan, mikä lyhentää käyttöönottoaikaa ja pienentää riskejä. Täysin käyttövalmis järjestelmä voidaan toimittaa vain 2−3 viikossa, mikä vähentää huomattavasti käyttöönottoon liittyvää monimutkaisuutta ja kustannuksia perinteisiin järjestelmiin verrattuna,” kertoo Sami Lakio Schneider Electricin IT-liiketoimintayksiköstä.

Tehokkaat Galaxy VX UPS -järjestelmät suurten datakeskusten tarpeisiin

Schneider Electricin suurten datakeskusten tarpeisiin suunnitellut 3-vaiheiset Galaxy VX UPS -järjestelmät tarjoavat oikeankokoisen vaihtoehdon datakeskuksen kapasiteetin lisäämiseen joustavasti liiketoiminnan ja IT-vaatimusten muuttuessa. Saatavilla on järjestelmiä 500 kW tehoisesta järjestelmästä aina 1500 kW tehoon saakka:

Galaxy VX UPS tarjoaa suorituskykyä, luotettavuutta ja säästöä kokonaiskustannuksissa luotettavuudesta tinkimättä. Suuriin laitoksiin, datakeskuksiin ja toiminnalle kriittisiin järjestelmiin suunniteltu kompakti järjestelmä vaihtoehtoisine käyttötiloineen on erittäin suorituskykyinen ja helppo ottaa käyttöön.

Galaxy VX-sarjan UPS-järjestelmien valikoimaa on vastikään laajennettu 500–1000 kW:n tehoisilla UPS-järjestelmillä. Suuret datakeskukset saattavat tarvita pienempitehoisen UPS-järjestelmän nykyisen tehotarpeensa päivittämiseen, ja uudet UPS-järjestelmät tarjoavat tähän oikeankokoisen vaihtoehdon.

Schneider Electricin puheenvuorot NDBS-tilaisuudessa

Schneider Electricin kaksi kansainvälistä asiantuntijaa puhuu Nordic Digital Business Summit -tapahtumassa siitä, miten datakeskuksia siirretään verkon reunalle, sekä siitä, millaista yhteistyötä Pohjoismaissa voidaan tehdä datakeskusinvestointien hankkimisessa.

Maria de Lurdes Carvalho, Schneider Electricin datakeskus- ja teollisista ratkaisuista vastaava johtaja puhuu klo 16.30 otsikolla How Cloud and IoT are shifting data centre focus to the Edge.

Charlie Timmerman, Schneider Electricin Pohjoismaiden ja Baltian alueen IT-liiketoiminnasta vastaava johtaja, osallistuu klo 9.40 aiheesta One Nordic region - How the Nordic countries are collaborating to attract data center investments järjestettävään työpajaan.

Sami Lakio
Sales Director, ITD
sami.lakio@schneider-electric.com

• Tietokone, Televiestintä, IT