Laura Aaltonen TUIn viestintäpäälliköksi

Laura Aaltonen TUIn viestintäpäälliköksi

TUI on nimennyt Laura Aaltosen TUI Finlandin viestintäpäälliköksi. Laura, 40, on työskennellyt aikaisemmin Spalt PR –toimistossa asiakkuuspäällikkönä, asiakkainaan muun muassa muoti-, lifestyle- ja matkustusbrändejä. Aaltonen tulee vastaamaan TUI Finlandin viestinnästä.

– Laura Aaltosesta saimme kokeneen ja motivoituneen viestintäkollegan, joka edustaa erittäin hyvin globaalia TUIn brändiä Suomen markkinoilla”, sanoo Magnus Hüttenberend, Head of Communications TUI Nordic.

Viestintäpäällikkö kehittää ja luotsaa TUI Finlandin yritys-, asiakas- ja kollegaviestintää kaikissa kanavissa. Hän tulee vastaamaan mediasuhteista ja ottamaan vastuun pohjoismaisista projekteista. Erityinen painopiste tulee olemaan kestävässä kehityksessä ja teknologiassa.

– TUIn pääfokus on asiakkaissa ja olen innoissani kaikista tarinoista, joita tulen jakamaan heidän kanssaan. Ja näin positiivisen tuotteen kanssa mahdollisuudet ovat rajattomat, kommentoi Laura.

Lisätietoja:

Magnus Hüttenberend, Head of Communications, TUI Nordic

magnus.huettenberend@tui.com, p. +46 8720 88 49

Laura Aaltonen, Communications Manager

laura.aaltonen@tui.fi, p. +358 43 8266674

TUI Nordic on Pohjoismaiden matkailumarkkinoiden johtava matkanjärjestäjä 20 prosentin markkinaosuudellaan. Vuonna 1961 perustettu konserni tarjoaa valmismatkoja, lentoja ja risteilyjä. TUI Nordiciin kuuluvat TUI Sverige, TUI Norge, TUI Danmark ja TUI Finland ja lentoyhtiö TUI fly. Saksalainen matkanjärjestäjäkonserni TUI Group toimii maailmanlaajuisesti noin 180 kohteessa. www.tui.fi