Grand Baie, Mauritius. Kuva TUI

Talvikohteiden Instagram-ystävällisimmät rannat

Talvi on taas täällä ja moni suomalainen suuntaa lomamatkalle aurinkoon. Lomalle lähdetään rentoutumaan, nauttimaan auringosta, viettämään aikaa läheisten kanssa, sekä syömään hyvää ruokaa. Kauniit unelmarannat tarjoavat myös ihanteellisen ympäristön valokuvaukseen. Matkanjärjestäjä TUI laati listan talvikohteiden suosituimmista rannoista, jotka ovat saaneet eniten tykkäyksiä.

Kun kysyimme matkustajilta, mitä he odottavat eniten lomaltansa, tärkeimmiksi asioiksi nousivat rentoutuminen, hyvä ruoka, sekä yhdessäolo perheen ja ystävien kanssa. Lisäksi moni halusi vierailla lomansa aikana kauniissa paikoissa ja luoda muistoja, joten ei ole yllättävää että  tykätyimmät rannat löytyvät eksootttisista talvikohteista, kertoo Anna-Maria Mettin, Head of sales and digital, TUI Finland.

Meksiko. Kuva TUI

Tässä lista rannoista, jotka ovat saaneet eniten tykkäyksiä TUIn Instagramissa:

1.Grand Baie, Mauritius

2.Belle Mare, Mauritius