Istanbul

TUIn syksyn uutuuskohteet ovat Istanbul ja Tel Aviv

Historialliset helmet Istanbul ja Tel Aviv ovat juuri nyt trendikkäimpien lomakohteiden kärkijoukossa. Tänä syksynä TUIn lomalikoima laajentuu näillä kahdella kaupungilla lokakuusta alkaen.

Ranta- ja kaupunkilomailua
Viimeisen muutaman vuoden aikana kysyntä on tasaisesti kasvanut kohteisiin, joissa yhdistyvät kaupunki- ja rantalomailu. Historia, kulttuuri, täydelllinen lämpötila, upeat rannat ja hotellitarjonta tekevät Istanbulista ja Tel Avivista täydelliset kohteet suomalaisille lomailijoille.

Istanbul
Upea Sininen moskeija ja Topkapin palatsi, hohtavat auringonlaskut Bosporinsalmessa, trendikkäät baarit ja maukkaat baklavat ovat vain osa kaupungin suosion syistä. Istanbulin sijainti kahdessa maanosassa, lännen ja idän välillä Euroopassa ja Aasiassa, on koko maailman mittapuun mukaan ainutlaatuinen. Kaupunki on toiminut vuosituhansia lukuisia ihmisiä, uskontoja ja kulttuureja yhdistävien ja erottavien kohtaamisten näyttämönä.

TUIn lomat Istanbuliin
- Ensimmäinen mahdollinen lähtöpäivä 1.10.2019.
- Lentoaika on noin 3,5 tuntia. Istanbuliin lennetään reittilennoilla ja lentoaika saattaa vaihdella.
- TUIn valikoimasta löytyy 32 hotellia.
- Istanbul on ympärivuotinen lomakohde ja loman pituuden voi valita pitkästä viikonlopusta viikkoon.

Tel Aviv
Tel Aviv on Israelin toiseksi suurin kaupunki ja sijaitsee Välimeren rannikolla, antiikinaikaisen Jaffan satamakaupungin vieressä. Täällä voit ottaa rennosti rannalla ja herkutella kenties maailman parhailla falafeleillä. Tai kuljeskella vilkkailla markkinoilla ja tutustua sykkivään iltaelämään.

Tel Aviv

TUIn lomat Tel Aviviin
- Ensimmäinen mahdollinen lähtöpäivä 1.10.2019.
- Lentoaika on noin 4,5 tuntia. Tel Aviviin lennetään reittilennoilla ja lentoaika saattaa vaihdella.
- TUIn valikoimasta löytyy 12 hotellia.
- Tel Aviv on ympärivuotinen lomakohde ja loman pituuden voi valita pitkästä viikonlopusta viikkoon.