Robert Heleniuksen paluuottelu suorana Viaplayssa

Viaplay esittää yksinoikeudella Robert Heleniuksen paluuottelun verkkopalvelussaan. Helsingin nyrkkeilyilta huipentuu, kun suomalainen raskaansarjan nyrkkeilyammattilainen Robert Helenius tekee paluun kilpailukehään. Viasat ja Nelonen Pro televisioivat nyrkkeilyillan muut ottelut Nelonen Pro -kanavilla.

Kilpailukehien kongi kumahtaa jälleen lähes vuoden ottelutauolta palaavalle, Suomen kaikkien aikojen parhaimpiin raskaansarjan nyrkkeilijöihin kuuluvalle Robert Heleniukselle. Viime vuoden joulukuussa edellisen kerran EM-tittelistä Dereck Chisoraa vastaan iskenyt ja olkapääleikkauksesta toipunut Helenius nousee jälleen ammattilaiskehään. Heleniuksen vastustaja julkaistaan lähipäivinä.

”On todella hienoa, että meillä on mahdollisuus välittää suomalaisille katsojille kotimaiselta kannalta näinkin merkittävä tapahtuma. Olemme erittäin tyytyväisiä myös, että saamme laajennettua Viaplay-palvelun urheilusisältöä tuomalla lisää huipputason urheilua”, kertoo Viasat Finlandin toimitusjohtaja Johannes Leppänen.

Marraskuun 10. päivän nyrkkeilyillassa nähdään kaikkiaan seitsemän ottelua. Kilpailukehään nousevat Skandinavian suurimmat nimet, kuten tanskalainen WBA Intercontinentalin keskisarjan mestari Patrick Nielsen (16-0, 8 Kos), Tanskan 2012 olympiaedustaja Dennis Ceylan (1-0, 1 KO), Norjalainen WBA Internationalin höyhensarjan mestari Andreas Evensen (16-2-1, 6 KOs), lyömätön ruotsalainen raskaan keskisarjan Erik Skoglund (12-0, 6 KOs) sekä Pekka Mäen valmentamia suomalaisia.

Nordic Fight Nightin ensimmäinen ottelu alkaa Helsingin jäähallissa klo 19.30. Heleniuksen paluuottelu alkaa klo 23.15 ja se on katsottavissa yksinoikeudella Viaplay-palvelussa kertamaksulla. Nyrkkeilyillan muut ottelut televisioidaan suorina lähetyksinä Nelonen Pro -kanavilla, jotka kuuluvat Viasatin kanavapaketteihin.

Lauantain otteluiden aikataulu:

klo. 19.30  Andreas Evensen vs. TBA 10 erää Nelonen Pro

klo. 20.15  Erik Skoglund vs. TBA 8 erää Nelonen Pro

klo. 20.50  Dennis Ceylan vs. TBA 4 erää Nelonen Pro

klo. 21.15  Suomalainen ottelija vs. TBA 4/6/8 erää Nelonen Pro

klo. 21.35  Suomalainen ottelija vs. TBA 4/6/8 erää Nelonen Pro

klo. 22.15  Patrick Nielsen vs. TBA 10 erää Nelonen Pro

klo. 23.15  Robert Helenius vs. TBA 10 erää Viaplay

Aikatauluihin saattaa tulla muutoksia.

Viasat Finland Oy

Oy Viasat Finland Ab on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja Internetissä. MTG on Venäjän suurimman itsenäisen televisioyhtiö CTC Median pääomistaja. Modern Times Group on kasvuyritys ja se on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä.

Suomessa Viasat lähettää kanavapakettejaan oman satelliitin kautta sekä kaapeli- ja laajakaista-tv-lähetyksinä. Suomessa Viasat aloitti lähetykset vuonna 1996. Viasatin kanavatarjonta koostuu Viasat Film -elokuvakanavista, Viasat Sport -urheilukanavista, Viasatin omista dokumenttikanavista ja Disneyn lastenkanavista. Lisäksi Viasatin kanavapaketteihin kuuluvat Nelonen Pro -urheilukanavat sekä lukuisia viihde ja uutiskanavia. Viasatilla on ainoana Suomessa 5 HD-laatuista elokuvakanavaa.

Viaplay

Viaplay on verkkopalvelu, jonka kautta voi katsoa pohjoismaisia ja kansainvälisiä elokuvia, tv-sarjoja ja urheilua. Viaplay on saatavilla internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älytelevisioiden ja mobiililaitteiden kautta. Viaplay lanseerattiin Suomessa syksyllä 2011 ja se on saatavilla myös Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Venäjällä.

• robert helenius
  • viaplay
  • robert heleniuksen paluuottelu viaplayssa