Bogstadveien 54, ved Valkyrien, Anthon B Nilsen Eiendom har kjøpt seg inn med 48 %

Anthon B Nilsen Eiendom har kjøpt seg inn med 48 % i Bogstadveien 54, ved Valkyrien

6. mars 2015 overtok Anthon B Nilsen Eiendom AS 48 % av aksjene i Bogstadveien 54 AS, som eier eiendommen Bogstadveien 54. De resterende 52 % er eiet Arnt Hals. Eiendommen har frem til 1. mars vært benyttet av Baker Hansen AS til produksjon, bakeriutsalg og hovedkontor.

Eiendommen skal nå utvikles til en kombinert retail- og kontoreiendom med et utleiebart areal på til sammen ca. 3.000 m2. Partene ser et stort utviklingspotensial i området, spesielt i forbindelse med kommunens oppgradering av gateplanet og Tvenge sine spennende kjøpesenterplaner rett over gaten.

Ta kontakt med Espen Holm i Anthon B Nilsen Eiendom for mer info, 408 50 386,eh@abne.no