ASICS-serien 360 Protection gjør at du kan løpe hele vinteren gjennom

I ASICS’ nye høst- og vinterkolleksjon finner du serien 360 Protection – dette er nøkkelplagg som er spesielt utviklet for å gi deg det aller beste når kulda setter inn. Plaggene kommer dessuten med reflekser som gir deg god synlighet i mørket.

Accelerate Jacket tåler både regn og sterk vind. Den er lett, "lydløs" og kommer med tommelhull – deilig når du er kald på hendene.

Under jakken anbefaler vi Elite Baselayer, en myk og pustende undertrøye som leder bort fuktighet fra kroppen takket være et spesielt polyestergarn.

LB Calf Tight er ikke bare elegante tights. De gir også lett kompresjon bak på leggen, og det heldekkende refleksmønsteret gir god synlighet når mørket faller på.

På føttene passer GT-2000 4 perfekt før gatene blir dekket av is (da anbefales GEL-FujiSetsu med pigger). Modellen som passer løpere med overpronasjon, er en av ASICS absolutte bestselgere og kommer også i en vannavvisende versjon, GT-2000 4 Lite-Show Plasmaguard.

Du finner mer informasjon om produktene samt priser i vedlagte pdf.

• Livsstil, mote, fritid

• 360 protection
  • winter running
  • aw16