8GB "minner" rundt halsen!

Nå kan du bære alle dine helt spesielle minner rundt halsen. Felix, som forhandles av Bjørklund smykke- og klokkekjede, kommer nå med et helt unikt og spennende smykke som kan brukes av alle tøffe gutter og jenter.  Det ser ut som et vanlig smykke, men kamuflert i den robuste stålkonstruksjonen skjuler det seg hele 8 GB med lagringsplass! Funksjonelt, smart og moteriktig til kun 798,-

Selv om Felix er et merke i Bjørklund-kjeden som i all hovedsak retter seg mot gutta, ser vi at stålsmykkene blir mer og mer populære blant de aller tøffeste jentene. En av de store trendene denne høsten er lærarmbånd.  Og jo flere du bærer på armen, jo bedre er det!  I Bjørklund-butikkene finner du et stort utvalg av tøffe armbånd og andre nyheter fra Felix til utrolig gunstige priser.

Se flere tøffe stålsmykker i Felixbrosjyren her...

Felix produkter finner du i alle våre 66 butikker, og på www.bjorklund.no.

Alle stålprodukter fra Felix kan graveres. Hva med å gjøre smykket helt unik med en personlig tekst, dine initialer, eller ditt favorittsitat? Vi gir deg mulighetene!

• lagringsplass
  • 8 gb
  • minnestick
  • armbånd

Bjørklund er med sine 66 butikker Norges største kombinasjonskjede innenfor klokker og smykker. Gjennom 20 år har vi i Bjørklundkjeden hatt et mål om å være den mest forbrukervennlige, mest troverdige og mest tilgjengelige smykke- og klokkekjeden i Norge. Vi skal være for folk flest og har derfor et stort utvalg av kjente merkevarer innenfor klokker og smykker til gode priser.