Nyhet fra Triwa!

Bestselgeren fra Triwa det siste året er Triwa Nevil med mørkebrun økologisk skinnreim. Det svenske trend brandet lanserte nylig en ny variant av den populære serien. Nevil linjen kjennetegnes av at hele serien har kronograf og to "øyne" i urskiven hvor det ene viser døgnets timer, og det andre er minuttviser for kronografen (stoppeklokkefunksjon).

Nyheten heter Triwa Smoky Nevil Mesh.
Innslaget av gulldetaljer, mot den koksgrå skiven og mesh-lenke i børstet stål gir den klassiske Triwa kronograf klokken en perfekt balanse av nåtid og nostalgi.
Klokken har en urskive på 42 mm og er vanntett ned til 100 m.

Mesh-lenken kan enkelt lengde justeres selv. Og om du vil kan du selvsagt bytte til en annen mesh-lenke eller økologisk skinnreim. Er du riktig vågal kan du jo bytte til gullfarget mesh-lenke, som vil stå like godt til denne klokken fordi den vil ta opp detaljene fra urskiven.

Klokken er til salgs i alle våre 90 butikker.

• tr-nest114.me021212
  • nyhet
  • nevil
  • triwa nevil
  • børstet stål
  • stål
  • smoky
  • mesh-lenke
  • klokke
  • triwa

Med 90 butikker over hele landet er vi tilgjengelige for de fleste. Ikke minst fordi våre butikker ligger der hvor folk flest ferdes, i kjøpesentrene.

Noen av merkene du finner i våre butikker er: Blossom Copenhagen, Arts & Crafts, Dima, Frost, Magi, Felix og Duette.