Kom og hør Katharina Bramslev snakke om de avgjørende miljømålene og konsekvenser for drift

Blogginnlegg   •   nov 10, 2016 12:21 CET

Vi presenterer foreleserne ved Årets grønne driftskonferanse 2017 - i dag Katharina Bramslev.

"Frontløperne trekker hele byggenæringen nærmere nasjonale og internasjonale miljømål" - Katharina Bramslev

Snart halvparten av de 62 medlemmene i Grønn Byggalianse, har nå signert oppfølging av de 10 strakstiltakene i "Eiendomssektorens veikart mot 2050".

Disse frontløperne trekker hele byggenæringen nærmere nasjonale og internasjonale miljømål. Målet er at alle medlemmer skal bli med. Dagens bygg skal stå her i 2050 og riktig drift og utvikling av disse er avgjørende for å nå miljømålene.

På konferansen går Katharina Bramslev gjennom de strakstiltakene som er relevante for drift og utvikling av bygg.

Årets grønne driftskonferanse på Bjørvika konferansesenter

14. november kl 9-15

Lenker

Katharina Bramslev var med og startet Grønn Byggallianse i 2003, og ble daglig leder i januar av 2014. Hun er utdannet sivilingeniør med tilleggsutdannelse fra BI. Før dette drev hun bl.a. eget rådgivningsfirma i 15 år. Katharina er forfatter av Eiendomssektorens veikart mot 2050, og til en rekke rapporter, fagartikler, hefter og veiledere.

Kommentarer (0)

Kommentar

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/no/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.