Ebookers lanserer en alt-i-ett reiseapp for iPhone, iPad & iPod touch

Alt-i-ett reiseappen fra ebookers tilbyr bestilling av de tre viktigste reiseproduktene: hotell, fly og leiebiler – og gjør bestilling på farten enda enklere.

Ebookers.no har nå kunngjort lanseringen av ebookers alt-i-ett reiseapp: ebookers Reiser: Hotell, fly og leiebiler. Ebookers Reiser tilbyr søk- og bestillingsfunksjoner for hotell, fly og leiebiler og er nå tilgjengelig i App Store for iPhone, iPad og iPod touch. Den er enkel og bekvem å bruke, og gir kunden tilgang til bestillingsdetaljer, flystatus, mobile avtaler og samlet bestillingsinformasjon tilgjengelig offline.

- Vi er forpliktet til å bidra med det beste verktøyet for å gi en enklere og mer fornøyelig bestillingsopplevelse og vi er svært begeistret over å kunne lansere ebookers Reiser, sier Björn Alvarsson, markedssjef for ebookers i Norden.

#1 reiseapp i Apple App Store
Ebookers Reiser ble på kun 1 dag Norges mest populære reiseapp for iPad i Apple App Store. Mens feriebestillinger via iPhone, iPad og iPod touch blir stadig mer populært, er ebookers forpliktet til å levere best mulig bestillingsopplevelse til kundene.

- At vår største mobile satsing har blitt en suksess på så kort tid er absolutt en fjær i hatten for oss og utviklingsteamet i Chicago, sier Alvarsson.

Derfor har ebookers Reiser raskt blitt en populær reiseapp:

✓ Hotell, fly og leiebil – alt i en eneste app
✓ Funksjonelle verktøy for sortering og filtrering
✓ Rask tilgang til bestillingsdetaljer direkte i appen – også uten internettilkobling
✓ Kun ett trykk til flystatus og tidligere søk
✓ Mobile Avtaler: hotellrabatter på opp til 65 % - kun tilgjengelige på mobil
✓ Mulighet til å bestille i siste liten, med smarte “i nærheten“-funksjoner
✓ Sikker bestilling og kundeservice tilgjengelig døgnet rundt

Ebookers Reiser: Hotell-, fly- og bilutleieappen er tilgjengelig uten kostnader i App Store med  iPhone, iPad og iPod touch, eller på: https://itunes.apple.com/no/app/ebookers-reiser-hotell-fly-leiebiler/id483394780?mt=8

Lina Rödin, Head of CRM & PR

• app