Pressemelding -

Spar tid og energi med den nye Gorenje WaveActive-generasjonen med vaskemaskiner og tørketromler

Klesvasken er et nesten daglig gjøremål i de fleste familier, og det krever ganske mye tid. Livet er komplisert nok som det er, så hvorfor gjør vi ikke klesvasken enkel? Dette har Gorenje sørget for med den nye Gorenje WaveActive-generasjonen, som består av vaskemaskiner og tørketromler som skiller seg ut med den siste banebrytende rengjøringsteknologien, designet for å gi optimal pleie til de mest delikate klærne dine.

Mer damp for mindre stryking og mykere klær

Med den nye Gorenje WaveActive-generasjonen av vaskemaskiner og tørketromler er det mulig å bruke mindre tid på klesvasken og mer tid på å gjøre det du elsker. Den spesielle SteamTech-funksjonen rehydrerer og bryter ned skitten, fjerner bakterier, mikrober og lukter og gir færre rynker på en effektiv måte. Gorenje bruker en ekte dampgenerator i stedet for varme vannet i den nedre delen av trommelen. Denne spesielle SteamTech-funksjonen rengjør klærne dine ordentlig og gir deg mykere klær med færre rynker, helt uten tøymykner. SteamTech gir ekstra dampbehandling på slutten av tørkeprogrammet for å rehydrere fibrene og gjøre klærne mye mykere og mindre rynkete. Dermed minimeres, om ikke elimineres, behovet for stryking.

Ikke mer støy fra vaskemaskinen din

Vaskemaskiner kan lage mye støy under vaskeprosessen, og de bruker mye energi. Gorenje WaveActive-vaskemaskiner og tørketromler har unike StableTech-sidepaneler og en ny regulerbar motor som gjør dem ekstremt energieffektive. I tillegg forlenger denne stille og svært kraftige motoren maskinens livssyklus og sikrer at du ikke blir forstyrret av støy når du vasker eller tørker klærne.

Red Dot Award for bedste design

Gorenjes WaveActive-serie har vunnet en Red Dot Award 2018 for beste design.

Gorenjes designerteam lyttet til brukernes tilbakemeldinger da de designet de siste vaskemaskinene og tørketromlene som imponerte juryen bak Red Dot-prisen. Du kan lese mer om prisen her.

• Livsstil, mote, fritid

I 1976 ble det danske datterselskapet -med hovedkontor i København, lansert. Siden den gangen har Gorenje Group Nordic vokst til et multinasjonalt selskap med ansvar for alle de nordiske og baltiske landene. Gorenje tilbyr hvitevarer fra følgende 3 merker: Gorenje, Asko og Upo. Gjennom en bred, høyt kvalifisert distribusjon i åtte land tar Gorenje Group Nordic sikte på å tilby et bredt spekter av tjenester og innovative, designbevisste produkter i alle prisklasser, for sikrer våre kunder enkle løsninger uansett smak og behov.