Icelandair med ny rekord

Pressemelding   •   aug 24, 2012 11:11 CEST

Icelandair kan vise til gode resultater også for juli 2012. Fremgang på 10%  betyr at enda en rekord er satt, dette er den beste juli måneden i selskapets historie.

Den oppadgående kurven for Icelandairs passasjertall ser ut til å fortsette i  riktig retningen. Årets første syv måneder viser en stigning på samlet 16% i forhold til samme periode i fjor. Over en million personer valgte å reise med Icelandair, nærmere bestemt 1.131.487. Til sammenligning var tilsvarende tall i 2011 976.493.

-          Antall passasjerer steg med 10% i juli 2012 i forhold til juli 2011.

-          Antall passasjerer i 2012 var 278.505 mot 254.297 i juli 2011.

Tallene taler for seg selv, enda flere turister, nemlig 10% flere valgte Island som sin feriedestinasjon i år.

Wifi om bord.

I løpet av 2013 kan alle Icelandairs passasjerer både twittre, chatte og maile m.m. fra de høyere luftlag over Nordatlanteren. Icelandair begynner installeringen af WI-FI i alle selskapets fly høsten 2012, og arbeidet forventes å være ferdig i løpet av høsten 2013. Icelandair er det første nordatlantiske flyselskapet, som  installerer WI-Fi i flyflåten.

Kommentarer (0)