KICKS lanserer sin egen makeup spesiallaget for den nordiske kvinnen!

Skjønnhetskjeden KICKS samlede kunnskap om nordiske kvinners skjønnhetsvaner resulterer nå i en komplett, skreddersydd makeup-serie under eget navn. For første gang presenterer også KICKS Nordens største uavhengige skjønnhetsundersøkelse «KICKS Beauty Report 2012», hvor 3000 norske, svenske og finske kvinner har bidratt med innblikk i sine skjønnhetsvaner.

KICKS eget merke ble første gang lansert i Sverige høsten 2011, og har allerede blitt en favoritt blant svenske kvinner. Nå utvider KICKS sortimentet og lanserer en komplett make up-linje basert på nordiske kvinners ønsker og behov. Til grunn for sortimentsutviklingen ligger den omfattende kunnskapen KICKS har om den nordiske skjønnhetskonsumenten i kombinasjon med fagkunnskapen hos de over 200 makeup-artistene og flere enn 100 hudpleierne som jobber hos KICKS. - KICKS Makeup skal tilby profesjonelle kvalitetsprodukter til fordelaktige priser. Vårt formål er å lage et utvalg produkter som møter våre kunders preferanser når det gjelder farger, konsistens, forpakning og kvalitet. Vi vil også gjøre det lett å våge å prøve noe nytt, og innfører derfor en «100% happiness guarantee» for alle produkter under KICKS merkenavn. Dette innebærer at vi gir pengene tilbake om våre kunder ikke er 100% fornøyd med produktene, sier Zrinka Wergeland, Consumer- og Trade Marketingsjef i KICKS Norge.

Om KICKS

KICKS er Nordens ledende kosmetikkjede med over 250 butikker i Norge, Sverige og Finland. I våra butikker finner du et bredt sortiment innen makeup, duft, hudpleie og hårpleie både for henne og han.

Utdannet personale og bredt sortiment

Det er utdannede makeupartister og hudpleiere som arbeider hos KICKS. Alt for at du skal få den beste hjelpen når du handler. Flere av butikkene har også hudpleiesalong og frisørsalong.

Hos KICKS finner du de største klassiske varemerkene som Lancôme, Clinique, Clarins, Dior, Biotherm, Elizabeth Arden, L’Oréal, IsaDora, Max Factor, Maybelline og Nivea, for bare å nevne noen. Du finner også merker som Make Up Store, bareMinerals og Lumene.

KICKS Kosmetikkedjan AB ble opprettet i 1991 av KF. I mai 2002 ble Kicks kjøpt opp av Axstores. Axstores inngår i Axel Johnson AB, som eies av Antonia Ax:son Johnson med familie.