Nå lanseres KICKS e-handel! 15% rabatt i hele sommer på kicks.no!

Nå lanseres KICKS e-handel! 15% rabatt i hele sommer på kicks.no!

Nå lanserer vi KICKS e-handel og er stolte og glade for at vi er Norges første og eneste autoriserte forhandler på nett av mange eksklusive merkevarer som Dior, Clinique, MAC, Estee Lauder med flere. For å feire dette tilbyr vi en lanseringsrabatt på 15% på alle kjøp på kicks.no i hele sommer til deg som er eller blir medlem i KICKS Club.

Nå som sommer og ferie står for døren for de fleste, kan du med enkle klikk benytte deg av tilbudet og handle dine skjønnhetsprodukter for sommersesongen direkte i mobilen eller via din datamaskin. Tilbudet gjelder fra og med nå, og helt frem til 13. august. Du får fri frakt til din nærmeste KICKS butikk og ved kjøp over kr 600 sender vi pakken hjem til deg eller til din sommerhytte uten ekstra kostnad.

På kicks.no tilbyr vi flere merker enn du finner i de fleste KICKS butikker i Norge, for eksempel MAC, Percy & Reed, Deborah Lippmann, Dr Brandt, Agent Provocateur, Du wop, Molton Brown, Nuxe, theBalm, Rituals og mye mye mer.. At vi er en autorisert forhandler av alle merkevarer som finnes i sortiment betyr at vi kan tilby våre kunder fullt sortiment fra hvert merke, alle nyheter, samt garantere for ekte kvalitet på alle produktene.

Våre makeupartister og hudpleiere på KICKS kundeservice er tilgjengelige i hele sommer om det finnes spørsmål fra våre kunder.

Besøk oss på www.kicks.no

Følg oss på www.facebook.com/kicks

KICKS er den ledende skjønnhetskjeden i Norden, og består av totalt 241 butikker: 143 i Sverige, 16 i Finland og 82 i Norge. Med attraktive merkevarer innen duft, makeup, hudpleie og hårpleie, samt velutdannede skjønnhetseksperter i butikkene, tilbyr KICKS et moderne og internasjonalt konsept. KICKS Norge AS er en del av Axstores.