Lagerhaus etablerer seg i Norge

Lagerhaus etablerer seg i Norge

I mai åpner Lagerhaus sin første butikk i Norge. Butikken blir å finne på Norges største kjøpesenter, Strømmen Storsenter like utenfor Oslo.

Vi har gleden av å meddele at Lagerhaus nå tar steget inn i Norge og satser videre på å etablere vår unike design til lav pris utenfor Sverige, sier administrerende direktør Magnus Tillsten i Lagerhaus.

Omtrent samtidig lanserer Lagerhaus sin nye nettbutikk, der det som planlagt vil bli levering til både Danmark og Finland. Og i forbindelse med etableringen på Strømmen Storsenter vil selvsagt også gjøre det mulig for norske e-handelskunder å bestille på nett fra den svenske interiørkjeden.

Vi har lenge fått ønsker fra nabolandene om levering utenfor Sverige, og det er utrolig gøy at vi nå kan imøtekomme denne etterspørselen, sier e-handelsansvarlig Maria Åkfors.

Butikken på Strømmen Storsenter åpner 2. mai 2015.Den nye nettbutikken lanseres 27. april på www.lagerhaus.com, og levering til Norge, Danmark og Finland starter 2. mai 2015.

Emner

Lagerhaus er en interiørkjede som tilbyr praktiske og prisgunstige ting med unik design, slik at du enkelt kan fornye hjemmeinteriøret.Den første butikken åpnet i Göteborg i 1996, og i dag består kjeden av 32 butikker og en voksende e-handelsvirksomhet i Sverige samt 21 butikker i Japan. Hovedkontoret ligger i Göteborg, og selskapet har siden 2004 vært en del av Axstores-konsernet.

Pressekontakt Digital kommunikatör

Velkommen til Lagerhaus AB!

Lagerhaus är varumärket som designar prisvärda hem- och festdetaljer med hög trendkänsla. Med färg, form och mönster vill Lagerhaus genom parollen Happy Places - Happy Moments bidra till ökad glädje i hemmet och vid livets alla festliga tillfällen. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 50 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows Ventures och Familjen Yngvesson.