Pre Collection Høst / Vinter 2016

Pre Collection Høst / Vinter 2016

Innredningskjeden Lagerhaus største inspirasjonskilde denne sesongen er naturen. Design og motiv er hentet fra naturen slik som bilder av skog og fjell.

-I høst lokkes vi av naturlivet og vi går ut på ekspedisjoner og turer for å bringe eventyrlysten tilbake. Vi ønsker å omgi oss med grønne planter på en ny måte og vi pynter med ting som minner oss om naturen, produkter i tre, skogmotiv og lukter av gran og mose, sier Lagerhaus sin designdirektør Therese Stråhle.

Fargeskalaen domineres av blåtoner – alt fra den letteste isblå til den mørkeste midnattsblå. Sammen med en svak lyserosa nyanse og rustrøde toner skaper dette fargepaletten til Lagerhaus sin høstkolleksjon. Lagerhaus arbeider også aktivt med bærekraftige materialer slik som putetrekk i økologisk bomull og tepper i resirkulert PET.

Pre Collection finnes i butikk og online fra 7.Juli.

For høyoppløselige inspirasjons bilder og produktbilder se Lagerhaus sin bildebank.
Behøver du låne produkter til egen fotografering kontakt Mildh Press, annette.s@mildhpress.no

Regions

Lagerhaus er en interiørkjede som tilbyr praktiske og prisgunstige ting med unik design, slik at du enkelt kan fornye hjemmeinteriøret. Den første butikken åpnet i Göteborg i 1996, og i dag består kjeden av 36 butikker i Sverige, 6 butikker i Norge samt et voksende Nordisk e-handel. Hovedkontoret ligger i Göteborg, og selskapet er en del av Novax-konsernet.

Agnes Sundbom

Pressekontakt Digital kommunikatör

Velkommen til Lagerhaus AB!

Lagerhaus är varumärket som designar prisvärda hem- och festdetaljer med hög trendkänsla. Med färg, form och mönster vill Lagerhaus genom parollen Happy Places - Happy Moments bidra till ökad glädje i hemmet och vid livets alla festliga tillfällen. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 50 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows Ventures och Familjen Yngvesson.