Leif Øie har tiltrådt stillingen som ny administrerende direktør i LINK arkitektur

Nyhet -

Leif Øie (49) har lang erfaring fra ledende stillinger i selskaper i byggenæringen. Han innehar også en doktorgrad.

Det er med spenning og entusiasme jeg tar fatt på oppgaven som adm dir i LINK arkitektur AS, sier Leif Øie. God arkitektur er og blir fundamentet for LINK arkitektur. På toppen av dette skal vi bygge på med ytterligere konkurransefortrinn og jeg har tro på at vi skal få til videre vekst og utvikling i selskapet, selv i et tøffere marked. Sammen med styret, øvrig ledelse og ansatte vil jeg gjøre mitt ytterste for å utvikle LINK arkitektur til å bli det arkitektselskapet som setter standard i bransjen.

LINK arkitektur er blant Nordens største arkitektkontor med avdelinger i de viktigste byene og regionene i Norge, Sverige (LINK arkitektur AB) og Danmark (LINK arkitektur ApS). Selskapet har allsidig kompetanse innenfor bygningsarkitektur, plan, landskap, interiør og maritim-/offshorefeltet og jobber med prosjekter innen bolig, næringsbygg, samferdsel, industri, byutvikling, offentlige bygg, idrettsanlegg helse og omsorg og utdanning/forskning.

Tove Lise Nordahl

Pressekontakt Kommunikasjonssjef 907 84 591