LINKIN’GRID: Tirsdag 21. mai kl. 18.00

LINKIN’GRID: Tirsdag 21. mai kl. 18.00

LINK arkitektur og Multiconsult inviterer til 20x20 LINKin’ Grid night fra Høymagasinet på Akershus Festning.

Tematikken er: «Er du interessert i hva som skjer i Kvadraturen, området som var selve kjernen i Christiania (Oslo) da den ble grunnlagt av Christian IV i 1624. Mye artig har skjedd siden den gang, og stadig mer er på gang – nå kommer også ny bilfri hovedgate! Vi har samlet 10 spennende foredragsholdere fra Kvadraturen som hver får 20 bilder på 20 sekunder til å inspirere deg med sitt innlegg. Program og påmelding til vårt gratis arrangement finner du her:

Dette arrangementet markedsfører UFGC for oss og det er plass til 300+ deltakere.

Gerhard Linder

Utviklingssjef Kontor +47 993 57 146