Urban Future Young Leaders Programme

Urban Future Young Leaders Programme

Amanda Lona er heldig vinner av gratis pass til Urban Future-konferansen med et skreddersydd program for unge lederspirer. Amanda jobber som rådgiver på samfunnsutvikling og klima i Hvaler Kommune og brenner for bærekraftig byutvikling.

Urban Future Global Conference #UFGC19 finner sted i Oslo 22. – 24. Mai.

LINK arkitektur og Urban Future gir Amanda Lona en billett til en verdi av kr 2.000,- til Young Leaders Programme på #UFGC19. Blant 50 unge deltakere får hun et eksklusivt pass med tilgang til en rekke sentrale foredrag og workshops skreddersydd for unge ledertalenter, samt dedikerte samtaler med internasjonale eksperter innen byplanlegging, politikere, mentorer og erfarne ledere.

LINK arkitektur utlyste tidligere i måneden en konkurranse om å vinne gratis pass til Urban Future Young Leaders Programme og er glade for å ha mottatt flere svært gode og interessante søknader. Søknadene har vært evaluert av en Jury bestående av Arne Førland-Larsen, Leder for Team Bærekraft, Camilla Akre, regiondirektør for By og Samfunn, Kommunikasjonssjef Tove Lise Nordahl samt juryformann Cecilia Eklundh Thoren fra team Landskap.

Vi ønsker Amanda Lona lykke til på konferansen og håper hun får godt utbytte av arrangementene og at programmet blir nyttig, interessant og trivelig.

Camilla Aakre

Utviklingssjef Bolig Oslo +47 93018010