Oslo Lufthavn AS inngår samarbeid med Mynewsdesk

Oslo Lufthavn AS inngår samarbeid med Mynewsdesk

Oslo Lufthavn AS er nå å finne på Mynewsdesk sin plattform med eget presserom. På Mynewsdesk kan de publisere sine pressemeldinger, nyheter, bilde- og videomateriale - og nå et bredt spekter av interessenter gjennom diverse kanaler.

«Etter en svært grundig testfase, som inkluderte samtaler med andre av Mynewsdesks kunder, kom vi frem til at løsningen deres var den beste for vårt behov. Den er både fleksibel, oversiktlig og gir oss mange muligheter i forhold til profesjonell tilrettelegging for media. Vi er foreløpig godt fornøyd med løsningen og ser frem til et langsiktig og godt samarbeid med Mynewsdesk» sier Medierådgiver i Oslo Lufthavn AS, Joachim Westher Andersen.

Mynewsdesk jobber nå med flere aktører innen reiseliv og transport, blant annet Norwegian, SAS og Ving.

Henriette Sveen, Country Manager i Mynewsdesk Norge, er fornøyd med avtaleinngåelsen: "Vi er veldig glade for å ha Oslo Lufthavn på vår plattform. De er utrolig flinke og kommer med interessant og relevant informasjon for media, men også for folk flest. Vi håper de blir like fornøyde fremover som de har vært i startfasen."

Her finner dere Oslo Lufthavn sitt presserom på Mynewsdesk

Mynewsdesk – En effektiv måte å skape bevissthet og relasjoner på

Mynewsdesk hjelper virksomheter med å skape bevissthet, nå rett målgruppe og bygge sterke relasjoner. Vår smarte PR-plattform forenkler og effektiviserer publisering, distribusjon og måling av alt ditt PR- og kommunikasjonsarbeid – alt på ett og samme sted.

Ved å samle alt PR-arbeidet på ett sted gjør vi det enklere å bygge merkevaren og samtidig overvåke relevant media. Det hjelper virksomheter med å måle engasjement og gjennomslag over tid.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unike besøkende hver måned og det publiseres 80.000 innlegg på vår plattform hvert år. I dag bruker 4000 virksomheter fra hele verden Mynewsdesks plattform for å forbedre sitt PR- og kommunikasjonsarbeid, hvorav 70 % får sine nyheter plukket opp av media.

Les mer på www.mynewsdesk.com/no