Invitasjon til VM i tradisjonell Wushu 5.-11. november

Pressemelding  •  25-04-2012 13:45 CEST

VM i tradisjonell Wushu arrangeres 5.-11. november i Huangshan i Kina.

Huangshan ligger ca 5 timers kjøring fra  Shanghai med bil, eller 3 timers kjøring fra Hangzhou som er regnet å være en av verdens vakreste byer.Arrangør er det internasjonale Wushu forbundet i samarbeid med det kinesiske wushu forbundet og folkets regjering av Anhui provinsen.

Forrige VM i tradisjonell VM ble arrangert i 2010 og var et fantastisk arrangement og en folkefest uten like. Kim Gibson vant VM bronse i mesterskapet.

Når det gjelder uttak har vi tidligere skrevet at alle som har vunnet NM og som har internasjonal erfaring kan delta. Alle påmeldinger må gå i regi av forbundet og den enkelte må dekke alle kostnader selv. Påmeldingsfristen er 1. oktober.

De som er interessert kan kontakte forbundet ved sportssjef Dag Jacobsen dag@kampsport.no

Se filmen fra sist Vm som Kim Gibson hadde laget