Norwegian presenterer tallene for fjerde kvartal 2015

Pressemelding   •   feb 10, 2016 09:56 CET

Norwegian Air Shuttle ASA presenterer tallene for fjerde kvartal 2015 torsdag 11. februar.

Tallene presenteres av administrerende direktør Bjørn Kjos og finansdirektør Frode Foss kl 8.30 i lokalene til Danske Bank, Bryggetorget 4, Aker Brygge, Oslo.

Pressen er velkommen til å delta.

Rapporten vil være tilgjengelig i vårt presserom fra kl 7.00.

NB! NYTT STED! Danske Bank, Bryggetorget 4, Aker Brygge, Oslo

Norwegian er det syvende største lavprisselskapet i verden med rundt 5500 ansatte. I dag opererer Norwegian godt over 400 ruter til mer enn 130 destinasjoner i Europa, Nord-Afrika, Midtøsten, Thailand, Karibia og USA. Norwegian har en flyflåte på over 100 fly som frakter over 20 millioner passasjerer i året. Selskapet har en av verdens yngste flåter med en gjennomsnittsalder på 3,6 år. I 2015 ble Norwegian kåret til det mest miljøvennlige transatlantiske flyselskapet av The International Council on Clean Transportation (ICCT). Norwegian er verdens beste lavprisselskap på langdistanseruter, ifølge flypassasjerer over hele verden i en ny kåring fra anerkjente SkyTrax World Airline Awards. For tredje år på rad har Norwegian også blitt kåret til Europas beste lavprisselskap av SkyTrax.

Følg Norwegian på FacebookTwitterInstagramLinkedIn og YouTube