Går fra Radio Norge til P5 Hits

En "ny" stemme blir å høre på P4-gruppens P5 Hits etter sommeren. Tomm-Espen Kroken kommer da tilbake til P4 i etter mange år hos konkurrenten SBS.

-  P5 har en stund vært på jakt etter å utvide programlederstallen, og gleden var stor da vi fikk førstevalget vårt - Tomm-Espen på Kroken, sier redaksjonssjef i P5, Espen Thorpe. - Kroken er en mann med lang erfaring, og vi kjenner ham som en svært dyktig, morsom, profesjonell og ikke minst populær programleder. Vi ser frem til å forsterke P5-laget ytterligere med denne solide radiomannen, avslutter Thorpe.

Selv sier Kroken: «Jeg gleder meg til å jobbe sammen med flinke og hyggelige kolleger i et mediehus i medvind som viser at de tør å satse på radio videre».

Tomm-Espen Kroken begynner i P5 den 1.august i år. Han går direkte inn i vikariat på formiddagen for Hanne Bjørnevik.

Ved spørsmål kontakt redaksjonsjef i P5, Espen Thorpe: 900 55 569

• Massemedia

• radio hele norge
  • trygve rønningen
  • app
  • p4 app
  • p6 rock
  • p5
  • dab

P4 er Norges største kommersielle riksdekkende radiostasjon. Kanalen sender i det femte
riksnettet, det såkalte FM5-nettet, på konsesjon fra Kulturdepartementet. Kanalen har sitt
hovedkontor på Lillehammer, med regionkontorer i Oslo, Bergen, Kristiansand og Tromsø.
P4-gruppens kanaler består av P4 Radio hele Norge, P5 Hits, Klem FM og P6 Rock. P4 er heleid av Modern Times Group. Ansvarlig redaktør: Trygve Rønningen