Automechanika 2014

Automechanika 2014

Saint-Gobain Abrasives stiller ut på Automechanika 2014 i Frankfurt 16 – 20 september. Der vises Nortons slipe-, poler- og maskeringsprodukter spesielt beregnet for billakkerings- og karosseriverksteder.

Som en av de ledende produsentene innen bilettermarkedet har Norton i sitt sortiment slipeprodukter og tilbehør for billakkerings- og karosseriverksteder. Kombinasjonen av høykvalitative produkter, lang erfaring og stor kunnskap om profesjonelle slipesystemer – fra lakkfjerning til overflatebehandling og polering – gjør at Norton kan møte alle krav innen billakkering og karosseriarbeider.

Norton finnes i hall 11.1 monter D63. For ytterligere informasjon se http://automechanika.messefrankfurt.com/frankfurt/en/besucher/willkommen.html

Lars-Erik Arnesen

Sales Engineer Øst 41 56 02 02