Talkmore første lavprisselskap med fri roaming i utlandet

– Nordmenn er et reisende folkeslag. I gjennomsnitt drar vi på ferie en og en halv gang i året, og for 40 prosent av oss går ferden utenfor Norden. Etter at enkelte operatører tidligere i år innførte fri dataroaming innen EU og EØS, har vi opplevd en økt etterspørsel etter dette også hos våre kunder. Derfor lanserer vi nå ”Roam like at Home”-abonnementet, sier administrerende direktør i Talkmore, Camilla Amundsen.

Det nye tilbudet med fri dataroaming inkluderer fem forskjellige abonnementer. De ivaretar dermed alle fra kundene som ”bare ønsker å være online på helgeturen til London” til dem som reiser mye og har jevnlig høy bruk av mobildata.

– Vi er opptatt av valgfrihet, og Roam like at Home er et tilbud vi gir våre kunder i tillegg til de eksisterende abonnementene. Mange er fornøyd med å kunne kjøpe en datapakke de få gangene de er utenlands, og de skal selvfølgelig kunne fortsette å gjøre dette, mens spesielt de som reiser mye innen EU og EØS ønsker dataroaming inkludert i abonnementet. Det er for å komme dem i møte at vi nå innfører egne abonnement med fri roaming i EU og EØS, sier Amundsen.

Nye «Roam like at home-abonnement» fra Talkmore med fri bruk i EU/EØS:

1 GB: Kr 229

2 GB: Kr 239

4 GB: Kr 299

8 GB: Kr 399

12 GB: Kr 499

For mer informasjon, ta kontakt med:

Camilla Amundsen, administrerende direktør

Mail: ca@talkmore.no, mobil: 995 06 281