Til topps i Sølvfisken med reklamekonseptet «Det koster så lite, men kan bety så mye»!

I Talkmore er vi er opptatt av å bidra til å forenkle hverdagen for små og store, og gjøre det mulig for folk å holde kontakten i alle faser av livet. Vi som jobber i mobilbransjen har en helt unik mulighet til å bidra, og for oss i Talkmore betyr det blant annet å tilby mobilabonnement for familien som gjør at familiemedlemmer ringer gratis til hverandre.

Vi er utrolig glade for det gode samarbeidet med TRY og det nye kreative teamet vi jobber med. De har virkelig klart å fange essensen i det vi ønsker å kommunisere - og budskapet treffer målgruppen midt i hjertet. De har virkelig kommet opp med et rørende markedskonsept som de aller fleste av oss kan kjenne oss igjen i , sier Camilla Amundsen, Administrerende direktør i Talkmore.

Det er så lite som skal til for å glede de du er glad i. Som konseptet sier «det kan bety så mye», enten det er en tenåringsdatter som sender en snap til en fraflyttet foreldre, eller et barnebarn som ringer besteforeldrene sine med en videosamtale. Følelsen av å være med på å knytte mennesker og generasjoner sammen gjennom mobilteknologien, er fantastisk og meningsfylt tillegger Henriksen Aanestad. Dette perspektivet har vært med på å utforme reklamekonseptet «Det koster så lite, men kan bety så mye», sammen med TRY Reklamebyrå.

Det har vært rørende å lese alle kommentarene og tilbakemeldingene på våre Facebook-sider. Her har det til og med foreldre og utflyttede barn som kom med kjærlighetserklæringer til hverandre i kommentarfeltene, avslutter Christine Henriksen Aanestad.

• merkevare
  • familie
  • try

Talkmore AS tilbyr et bredt utvalg av mobiltjenester til lave priser og høy kvalitet. Siden oppstart i 2004 har vi hatt fokus på å skape de beste mobiltjenestene og vi jobber kontinuerlig for å utvikle oss i takt med markedet. Vi er om lag 50 medarbeidere, inkludert vårt kundesenter og holder kontor på Helsfyr i Oslo. Les mer om Talkmore på www.talkmore.no