Vellykket fagsamling for energibransjen

Nyhet   •   sep 18, 2017 15:42 CEST

Full sal på årets fagsamling for energibransjen.

Gikk du glipp av Elsikkerhetskompetanse 2017 - energibransjens fagsamling? Fortvil ikke - vi er allerede igang med planlegging av neste års konferanse! Dessuten kan du se presentasjonene fra årets fagsamling her!

Spennende diskusjoner - gode tilbakemeldinger

Årets fagsamling for energibransjen gikk av stabelen i Tønsberg i slutten av august. Over 60 deltakere overvar to dager med fullspekket program, og temaer som Driftsleders instrukser, meldeplikt til DSB, sikkerhetskort.no, endringer i veiledningen til FSE, erfaringer med FEK, fremtidens e-læring med mer.  Vi takker foredragsholdere og deltakere for god gjennomføring og utallige gode tilbakemeldinger. - Som arrangører er vi svært fornøyde både med den faglige og sosiale gjennomføringen, noe som motiverer oss til å komme med nye utfordrende temaer til diskusjon neste år, sier Geir Larsen i Trainor.

Gikk du glipp av samlingen, eller ønsker du bare en liten reprise? SE PRESENTASJONENE HER.

Et av årets innlegg - "Kan VR revolusjonere sikkerhetsopplæringen?" ble også sendt live på Facebook.

ELSIKKERHETSKOMPETANSE 2018 blir 5.-6. september 2018, så hold av datoen! Dersom du har temaønsker for neste år, vil vi gjerne høre fra deg!