Nå er Tobago mer tilgjengelig og enklere å reise til

British Airways og Monarch Airlines imøtekommer den stigende etterspørselen etter flyavganger til Tobago og setter inn flere fly fra London til den karibiske øya.

Fra den 26. Oktober 2014 og frem til den 24. April 2014 setter British Airways inn to ekstra flyavganger fra London til Tobago via Antigua og øker dermed antall flyavganger med 100 prosent.

I tillegg kommer Monarch Airlines, som fra før har en avgang til Tobago, med enda en direkte avgang mellom London Gatwick og øya's lufthavn ANR Robinson international Airport med start den 16. Desember.

Med disse nye avgangene er det lettere å planlegge ferien som man vil. Det økte antall avganger betyr for eksempel, at du kan forlenge den tradisjonelle ukes ferien til 10 eller 11 overnattinger.

British Airways' mellomlanding i Antigua gir en unik mulighet for å oppleve flere destinasjoner i Karibien.

"Disse flyene er fantastiske for våre agenter og reisearrangører, som nå kan tilby langt bedre muligheter for valg av flyruter, og derfor en større bredde av muligheter," sier Tracy Davidson-Celestine fra ministeriet for turisme og transport på Tobago.

• monarch airlines
  • eksotisk ferie