Ny musikkvideo fra Oslo Ess!

Ny musikkvideo fra Oslo Ess!

Oslo Ess annonserte tidligere i høst at de er klare for å ta suksessen ett steg videre med sitt kommende fjerdealbum, Konge uten ei krone, i starten av februar neste år. Første smakebit fra plata, "Amerika", er allerede listet på NRK P3 og er nå visualisert på orinigalt og unikt vis av Thomas Stenerud og Thomas Standal.

Oslo Ess har siden sin første utgivelse i 2011 omtrent vært sammenhengende listet på Norges største radiostasjoner, og de fire siste årene har de i knapt satt foten innenfor sin egen dør. Dette bandet ligger aldri på latsiden, og bruker store deler av årets 365 dager til å sørge for konserter for fulle hus og stemningsfulle festivalopplevelser rundt om i det ganske land. Fra Urørtfinale til Spellemannsnominasjon og to album på førsteplass på VG-lista - punkrockerne Åsmund Lande, Peter Larsson og Knut-Oscar Nymo, nå med Håvard Takle Ohr på laget, fyller på mer kull i det ustoppelige Oslo Ess-lokomotivet, og presenterer en knakende god musikkvideo til deres nyeste singel "Amerika".

GAFFA fulgte Oslo Ess bak kulissene - og foran greenscreenen - under musikkvideoinnspillingen, som fant sted i Storyline Studios under regi av Thomas Stenerud og Thomas Standal. Les mer om bandets tanker om låta og videoen her, og sjekk ut bildegalleri fra dagen her.

Fra greenscreen til ferdig resultat - se Oslo Ess´ nye musikkvideo nå!

Oslo Ess "Amerika" musikkvideo rodusert av Brusjan Film, regissert av Thomas Stenerud og Thomas Andal. Klipp og animasjon av Thomas Andal.

Les også:
Oslo Ess med ny singel "Amerika", Oslo Ess ute med sin nye singel "Amerika" - og annonserer nytt album og Oslo Ess legger ut på turné. Konge uten ei krone er ute 05.02.16.

Hør "Amerika" via Spotify her!

Følg Oslo Ess på Facebook, Instagram, Twitter og YouTube for oppdateringer.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.