Kapa duschen med Alterna Lusso

Kapa duschen med Alterna Lusso

Takduschen är här för att stanna – de flesta drömmer om känslan av ett strömmande vattenfall i sitt eget badrum. Men takhöjden har stor betydelse för det färdiga resultatet, både gällande funktion och design. Alterna Lusso är lösningen!

Alterna Badrum har ett brett sortiment av takduschar i modern design. Takduscharna har stora silar med antikalkfunktion som på ett effektivt och behagligt sätt sprider vattnet i duschen. De finns också i flera olika varianter, exempelvis med stång som kan justeras i höjd- och djupled, T-Bar samt olika monteringsalternativ.

Nytt i sortimentet är en variant som dessutom enkelt kan kapas i rätt längd; det medför fler möjligheter för olika badrum. Nu finns det inte längre någon anledning att inte skapa den härliga känslan av vattenfall i duschen.

Mer information hittar du på alternabadrum.se under artikelnummer: 8320174 och 8320175