​Super-företag kommer till Åre Business Forum

​Super-företag kommer till Åre Business Forum

Telavox grundades 2003 av Viktor Karlsson med visionen att utveckla en kommunikationstjänst som skulle göra företagslivet mer produktivt och roligt. Bolaget var då en av Sveriges första leverantörer av IP-telefoni och molnbaserade växeltjänster, och har växt rejält de senaste åren. Under Åre Business Forum kommer Viktor att berätta om Telavox resa och den växande positionering i Norden och Europa.

Telavox har utvecklat kommunikationstjänsten Flow som passar det nystartade enmansföretaget lika bra som den stora globala koncernen. Flow har allt ett företag behöver för att enkelt kommunicera och samarbeta med kunder och kollegor - det är företagets telefoni, växel och chatt samlat i en app.

Telavox har expanderat kraftigt de senaste åren och har utsetts till både Gaseller och Superföretag. 2016 lyfte London Stock Exchange group Telavox som ett av Europas mest inspirerande företag. Under Åre Business Forum kommer VD och grundare, Viktor Karlsson att berätta om resan med Telavox, deras utmaningar och möjligheter, och om bolagets växande positionering i Norden och Europa.

Löpande uppdateringar i program och anmälan till Åre Business Forum hittar ni på vår hemsida.

Klicka här om du vill läsa mer om Telavox.