Välkommen till Nationalarenan för kapital och finansiering

Välkommen till Nationalarenan för kapital och finansiering

Åre Kapitalmarknadsdagar är nationalarenan för kapital och finansiering som präglas av många spännande möten i en fantastisk miljö på det världsberömda designhotellet Copperhill Mountain Lodge. Det är Nordens motsvarighet till World Economic Forum i Davos, med fokus på affärer, investeringar och nya kontakter.

Den 7-8 april 2016 arrangeras Åre Kapitalmarknadsdagar för sjunde året i rad. Här möts några av Sveriges främsta entreprenörer och de mest aktuella bolagen under två dagar i Åre. På plats finns ägare, koncernledningar, viktiga nationella aktörer och de bästa tillväxtbolagen i Norden samt några av våra främsta politiker. - En plats för affärer och kontakter.

Evenemanget smygstartar onsdag 6 april med Deloittes Kvinnliga Nätverk och Skistar Opening Dinner. Torsdag morgon 7 april öppnar Åre Kapitalmarknadsdagar officiellt portarna till evenemanget och vi ringer in handeln på Nasdaqbörsen direkt från Åre. Evenemanget arrangeras tillsammans med Dagens Industri och innehåller ett fullspäckat schema som pågår fram till fredag eftermiddag 8 april.

I anslutning till evenemanget arrangerar Åre Kapitalmarknadsdagar och evenemangets samarbetspartners:

• 1-2 april Visma Ski Classics - Årefjällsloppet
  • 5-6 april Sveriges Innovationsriksdag
  • 6 april Deloittes Kvinnliga Nätverk
  • 6 april Skistar Opening Dinner Åre Kapitalmarknadsdagar
  • 7-8 april Program Åre Kapitalmarknadsdagar tillsammans med Dagens Industri med bl.a öppning och stängning av börsen tillsammans med Nasdaq, Almi Pitch Event, Diös festmiddag och Di Battle
  • 9 april Åre Cross Country Open

Klicka här för att komma direkt till anmälan

Inbjudan till Åre Kapitalmarknadsdagar 7-8 april hittar du här

För mer information, anmälan m.m. besök Åre Kapitalmarknadsdagars hemsida

Varmt välkommen till Åre Kapitalmarknadsdagar!