Vem vinner Åre Dj Battle 2017?

Vem vinner Åre Dj Battle 2017?

Åre Dj Battle arrangerades för första gången förra året - Åre Business Forums svar på Dj Battle i Almedalen, fast för näringslivet. Succén kommer tillbaka i år och arrangeras i samband med Diös Festmiddag torsdag den 30 mars på Copperhill i Åre. De Battlande lagen är två av evenemangets huvudsponsorer SkiStar och Diös, som tävlar om att vinna publikens jubel där högst decibel vinner.

Lagen består av 5-7 lagdeltagare där lagen själva sätter samman den spellista som de tror kommer gå bäst hem hos publiken som har avgörandet om vem som vinner. Förra året vann Team Diös med lagkapten och vd Knut Rost i spetsen. Det vinnande laget donerar 5 000 kr till välgörande ändamål och 2016 gick donationen till organisationen "Hej Främling".

Åre Dj Battle ingår i 2-dagars deltagarpasset till Åre Business Forum 29-31 mars. Passa på att säkra till plats till årets evenemang direkt här och möjlighet att vara med på näringslivet roligaste dansgolv.

Här kan du läsa mer om Åre Business Forum