Öjert & Klang vinner månadens trycksak i augusti

Månadens trycksak i augusti 2019

Rekvisita till filminspelning

Öjert & Klang är en kreativ och formstark marknad- och kommunikationsbyrå som både bygger och underhåller varumärken. Tack vare gedigen erfarenhet från såväl småskalig lokal produktion till internationella uppdrag lägger Öjert & Klang grunden för kommunikativa lösningar och hållbara affärer.

När Öjert & Klang skulle hjälpa ett tyskt filmteam med en reklamfilm i Södermanland så vände de sig till Arkitektkopia i Nyköping för att få hjälp. Just det här uppdraget rörde sig om rekvisita till inspelningen, närmare bestämt boxar i storleken 1200x500 mm. Kanterna på boxarna printades på affischpapper och monterades därefter på kapaskivor. För att få allt att hänga ihop kompletterades modellerna med tejp i svart och vit vinyl.

Vi tackar Öjert & Klang för gott samarbete och bjuder som vanligt på tårta till månadens vinnare!