Padel Sports Club vinner månadens trycksak för februari 2019

Månadens trycksak i februari 2019

En racketsport på uppgång

Padel – racketsporten som är en kombination av både tennis och squash har nyligen fått sig ett uppsving i Eskilstuna. Padel Sports Club i Eskilstuna öppnade sin anläggning i januari 2019. Deras mål är att utveckla padel som sport i regionen och ser fram emot att utövandet och intresset växer ytterligare.

Arkitektkopia i Eskilstuna hjälpte Padel Sports Club trycka presentkort i guld som kunderna kan använda i hela hallen, till exempel för att köpa padelutrustning eller medlemskap. Oavsett vad ger guldfärgen presentkortet en lyxig och exklusiv känsla. Med hjälp av CMYK+ kan vi trycka i metallnyanserna guld och silver – perfekt för ändamål som detta där slutprodukten ska dra ögon till sig.

Vi tackar Padel Sports Club för ett gott samarbete och gratulerar än en gång till titeln Månadens trycksak i februari. Som vanligt bjuder vi på tårta till månadens vinnare!