Convendum vinner månadens trycksak för oktober 2018 med sina folierade fönster

Månadens trycksak i oktober 2018

Nu har oktober månades vinnare blivit utsedd, den här gången gratulerar vi Convendum till vinsten!

Convendum erbjuder premiumkontor på attraktiva adresser i Stockholm och Göteborg, detta i kombination med aktivitetsbaserade öppna coworkingytor, lounge, konferenscenter, restaurang, café, gym, musikstudios och showroom.

När lokalen i Stockholm skulle brandas upp så vände man sig till Arkitektkopia för att få hjälp med foliering av fönstren mot gatan. För att verkligen sticka ut så kombinerades folieringen med utskurna vinyldetaljer i guld. Utmaningen låg framförallt i att justera och vrida budskapet så det linjerades med den sluttande gatan. Just sluttningen innebar även att varje fönster hade specifika mått så Arkitektkopias Ateljé fick assistera vid framtagning av originalen.

Slutresultatet blev riktigt snyggt och vi tackar Convendum för ett gott samarbete och bjuder som vanligt på tårta till månadens vinnare!