Kungsleden Fastigheter vinner månadens trycksak i september

Månadens trycksak i september 2019

KREATIV OCH INSPIRERANDE FASADVEPA

Kungsleden jobbar med långsiktig förvaltning, utveckling och förädling av kommersiella fastigheter, framför allt kontor. Deras vision är att skapa attraktiva och hållbara platser där människor inspireras. Ungefär 90 procent av fastigheterna finns i Stockholm, Göteborg, Malmö och Västerås och de flesta är samlade på eftertraktade platser med bra kommunikationsmöjligheter.

När Kungsleden skulle profilera sitt nya projekt Monilen i Göteborg tog de hjälp av oss på Arkitektkopia. De ville ha en kreativ och lekfull vepa som skulle täcka hela väggen – tillsammans tog vi fram en lösning som blev hela 24×11 meter med ett inspirerande motiv. Vepan tar bort den något gråa byggarbetsplatsen och skapar en känsla av vad som är på gång, smart och snyggt med ett budskap som verkligen når in. Kampanjen har även kompletterats med bannerannonsering på lokalguiden.se där vi hjälpte till med layoutarbetet.

Vi tackar Kungsleden för gott samarbete och bjuder som vanligt på tårta till månadens vinnare!