Skip to main content

Taggar

Finska Remeli Oy öppnar dörrar åt traditionsrika Arom-dekor Kemi.

Finska Remeli Oy öppnar dörrar åt traditionsrika Arom-dekor Kemi.

Nyheter   •   Sep 19, 2019 07:46 CEST

Arom-dekor Kemi Oy har tecknat ett samarbetsavtal med finska Remeli Oy. Målet med samarbetet är att utveckla Arom-dekors verksamhet inom den finska detaljhandeln. Remeli Oy grundades 2016 och är ett import- och grossistföretag.

Arom-dekor Kemis breda glykolsortiment blir ännu bredare med 2 nya long life glykoler...

Arom-dekor Kemis breda glykolsortiment blir ännu bredare med 2 nya long life glykoler...

Nyheter   •   Aug 20, 2019 09:15 CEST

Nu hittar man inte mindre är 11 olika glykolsorter i Arom-dekors breda glykolsortiment. Arom-dekor Kemi jobbar ständigt med produktutveckling för att alltid kunna förse marknaden med rätt produkt som uppfyller kraven som ställs.

Ständig utveckling av produkter för bättre prestanda och bättre för användaren.

Ständig utveckling av produkter för bättre prestanda och bättre för användaren.

Nyheter   •   Maj 22, 2019 08:00 CEST

Som ett led i vår ständiga produktutveckling, vårt miljöarbete och vår strävan att minska hälsofaran för användaren av våra produkter har vi beslutat att fasa ut högaromatiska och medelaromatiska produkter. AdProLine® Kallavfettning Optimal är lågaromatisk och ett av resultaten av detta arbete.

Arom-dekor Kemi, MästarGasell och ett  tillväxtbolag i en tuff bransch!

Arom-dekor Kemi, MästarGasell och ett tillväxtbolag i en tuff bransch!

Nyheter   •   Mar 20, 2019 12:44 CET

Kemibranschen är tuff och de små bolagen lever ofta på marginalen. Arom-dekor Kemi är väl medvetna om den hårda konkurrensen, men de har valt att inte ge upp. De går mot strömmen genom en stark tillväxt – och nya förvärv. Det är ingen underdrift att säga att Arom-dekor Kemi har varit med om en spännande resa sedan Christian Lundell bestämde sig för att bygga upp bolaget från grunden 2008.

Vi välkomnar nya medarbetare, Lotta och Birgitta till Arom-dekor Kemi!

Vi välkomnar nya medarbetare, Lotta och Birgitta till Arom-dekor Kemi!

Nyheter   •   Jan 22, 2019 10:00 CET

Återigen har vi den stora äran och roliga uppgiften att hälsa nya medarbetare välkomna till Arom-dekor Kemi AB. Vi fortsätter vår expansiva fas och det innebär att vi behöver blir fler.

Arom-dekor Kemi stödjer forskning och vill motverka utanförskap...

Arom-dekor Kemi stödjer forskning och vill motverka utanförskap...

Nyheter   •   Jan 07, 2019 08:30 CET

Vi på Arom-dekor kemi vill motverka utanförskap och vi vill stödja forskning mot hemska sjukdomar. Under 2019 kommer vi att stödja tre organisationer som vi tycker gör ett behjärtansvärt arbete på olika sätt.

Full fart på utvecklingen hos Arom-dekor Kemi!

Full fart på utvecklingen hos Arom-dekor Kemi!

Nyheter   •   Aug 31, 2018 10:02 CEST

I takt med att trycket ökar från marknaden och att vi ständigt växer blir vi nu fler och vi omorganisera oss för att bättre möta förväntningarna från våra kunder. Detta har inneburit både nyrekrytering och en del omorganisation på vissa avdelningar inom företaget.

Förstärkning till Transportavdelningen!

Förstärkning till Transportavdelningen!

Nyheter   •   Aug 15, 2017 11:17 CEST

​Vi söker förstärkning till Transportavdelningen inför höst- och vintersäsongen 2017/2018. Vi söker en person som helst har tidigare erfarenhet från orderplockning, transportbokning och transportplanering.

Arom-dekor Kemi till  Mittia i Ljusdal 18-19 augusti!

Arom-dekor Kemi till Mittia i Ljusdal 18-19 augusti!

Nyheter   •   Aug 09, 2017 15:17 CEST

Arom-dekor Kemi finns självklart på plats på årets Mittia i Ljusdal, vi ses i monter nr:C:09.