The View, Nacka. Balcos öppna balkonger med klarglas.

Besök Balcos balkonger på The View

Välkommen till en exklusiv visning av Balcos balkonger på The View, Nacka. Ett spännande projekt där Skanska förvandlade kontor till bostäder.

Nacka strand är en levande stadsdel med utsikt över havet och Stockholms inre skärgård. Stadsdelen växer med nya bostäder och mötesplatser. Här skapades 236 moderna bostadsrätter i Ericssons gamla kontorslokaler, som fick namnet The View. En vacker tegelbyggnad moderniserades med nya fönster och rymliga balkonger.

Här har Balco varit med och maximerat de boendes livskvalitet. Med Balcos skräddarsydda balkonger skapas en plats att koppla av och umgås på. Materialen som valdes var klarglas för bäst utsikt och svarta detaljer för att skapa en kontrast mot husets tegelfasad. Flera av lägenheterna har dessutom dubbla balkonger för att ta tillvara på husets speciella läge vid vattnet.

Vill du att ditt flerfamiljshus också ska ha balkonger från Balco? Kontakta våra säljare här.

Se videon här för att komma ut på Balcos balkonger och njuta av utsikten som The View bjuder på.