Åkroken Business Incubator upphandlar konsulttjänster

Åkroken Business Incubator upphandlar konsulttjänster

Åkroken Business Incubator upphandlar konsulttjänster för genomförande av projekt VINK (Västernorrlands INKubator) 2016-2018. Uppdragen omfattar tjänster inom områdena kommunikation, större marknad/internationalisering, affärsutveckling, seminarier/workshops samt följeutvärdering.

Ladda ner underlaget för offerförfrågan här

I ovanstående dokument hittar du mer information om vår verksamhet och projekt VINK, villkor och kontaktpersoner. Här hittar du även uppdragsbeskrivningar, urvalskriterier och förväntad omfattning för respektive område.

Tisdagen den 2 februari kl. 13.00 håller vi ett öppet informationsmöte i Åkroken Business Incubators lokaler på Metropol, Universitetsallén 32, i Sundsvall. Här inbjuds du att lära känna vår verksamhet och ställa dina frågor om denna offertförfrågan. Anmäl dig till informationsmötet senast 31 januari via denna länk

Observera att vi inte tar emot frågor gällande denna upphandling via telefon. Eventuella frågor ställs i första hand på informationsmötet och i andra hand via mail till ansvarig kontaktperson för respektive område vilka redogörs för i förfrågningsunderlaget.

Offerter ska vara oss tillhanda senast 2016-02-12.

Åkroken Business Incubator erhåller stöd för projekt VINK 2016-2018 av bland annat Europeiska regionala utvecklingsfonden och Länsstyrelsen Västernorrland.