Niclas Cronemyr till BokningsBolaget - Het nyrekrytering möter framtidens behov

BokningsBolaget har under vintern tecknat flera stora företagsavtal för möten och events. Därför stärker de nu sin kompetens genom att rekrytera Niclas Cronemyr. Han är ett välkänt och respekterat namn inom mötesindustrin då han bland annat varit delägare i Imagine. Under hans tid där utsågs företaget två år i rad till Årets Event Marketingbyrå i Dagens Industri.

– Jag är stolt över den här rekryteringen säger, Leif Bergström, vd, BokningsBolaget. Det innebär en förflyttning av våra tjänster. Vi kommer att fortsätta vara marknadsledande inom konferenser men från och med nu kommer vi dessutom kunna addera större värden till kunden.

BokningsBolaget är en fullservicebyrå för möten, events och incentives. De är involverade i projekten redan från idéstadiet och finns alltid med på plats under genomförandet. Det Niclas Cronemyr kommer att tillföra är främst erfarenhet och kompetens inom kommunikation.

– Vi kommer att ta ett ännu större ansvar för innehållet i mötet. Jag tar med mig ett av branschens tyngsta nätverk. Med rätt kontakter finns inga begränsningar.

BokningsBolagets förflyttning kommer även att innebära ett intimare samarbete och partnerskap med företagen.

– Vår uppgift är att hjälpa kunderna att bli mer lönsamma. Ett redskap för att nå dit är möten och events med syfte att motivera personal, skapa lojala kunder och stärka varumärket, avslutar Niclas Cronemyr.

För mer information:

Niclas Cronemyr 08-506 285 42

niclas.cronemyr@bokningsbolaget.se

info@bokningsbolaget.se

• Resor

• bokningsbolaget
  • events
  • konferensbokning

Sedan 1984 har BokningsBolaget arrangerat konferenser, events och incentivs i hela världen. BokningsBolaget är idag en fullservicebyrå inom möten och kommunikation.

35 medarbetare tar hand om 6000 uppdrag per år. Kontor i Nacka och Göteborg. Företaget är privatägt och skänker i snitt mellan 25-50% av vinsten till WWF, Rädda Barnen och Röda Korset varje år.