Stina Kullman ny uthyrare på Bonnier Fastigheter!

Bonnier Fastigheter förstärker inför 2018.

Inför det nya året satsar Bonnier Fastigheter på att utveckla och stärka uthyrningen ytterligare. Därför har Stina Kullman anställts som uthyrare på Bonnier Fastigheter.

Stina, kommer närmast från Atrium Ljungberg och har en god erfarenhet av uthyrning av kommersiella lokaler, Stina har kandidatexamen i Internationell marknadsföring.

- Genom rekryteringen av Stina förstärker vi organisationen och vårt engagemang gentemot hyresgästerna ytterligare. Vi har en uttalad ambition att växa genom förvärv och fastighetsutveckling och har därför ett ökat behov att samordna och effektivisera vår uthyrning. Med Stinas nätverk och marknadskännedom adderar vi ännu en pusselbit till organisationen, säger Sara Olsson, Uthyrningsansvarig för Bonnier Fastigheter.

Stina Kullman tillträder den 6 mars 2018.

För ytterligare information:

Sara Olsson, Uthyrningsansvarig Bonnier Fastigheter, telefon 08-454 198 13.

Bonnier Fastigheter, som är helägt av familjen Bonnier, bildades 1985 för att förvalta och utveckla Bonnierkoncernens fastighetsinnehav. Företaget äger och förvaltar kommersiella fastigheter inom Storstockholm. Merparten av fastigheterna är centralt belägna i Stockholms innerstad, men vi satsar även på de expansiva områdena Kista, Kungens Kurva och Värtahamnen. För närvarande äger och förvaltar bolaget fastigheter med en total yta av ca 300 000 kvm.