Stockholm Waterfront Congress Center

Välkommen till Bostadsrättens dag den 9 november

Detta är årets största kostnadsfria event som riktar sig till styrelsen i din bostadsrättsförening och vi ser fram emot cirka 500 besökare under dagen. Vi erbjuder ett brett utbud av olika seminarier och kurser med allt från underhållsplanering, hur en styrelse fungerar, till andrahandsuthyrning och mycket mer. För besökarna finns det massor av nyttig information att hämta denna dag. Det kommer även finnas en minimässa med flertalet utställare som Bostadsrätterna samarbetar med, som bl. a presenterar sina medlemsförmåner som riktar sig till styrelsen och föreningens boende.

Höjdpunkten är då författaren, komikern och programledaren Fredrik Lindström från bland annat ”På spåret” ger sin syn på svensk mentalitet och kanske även boendet.

Bostadsrättens dag blir ett ypperligt tillfälle för styrelsemedlemmar att samla på sig nyttig information samtidigt som man får chansen att träffa många andra som sitter i styrelsen och får möjligheten att få svar på alla sina frågor av Bostadsrätternas kunniga rådgivare.

Dagen avslutas med ett trevligt mingel fram till kl. 18:00. Läs mer och anmäl dig på minst en programpunkt för att delta www.bostadsrattensdag.se

Kontaktperson: Karin Foors, Marknadsansvarig karin.foors@bostadsratterna.se, tel: 0765 20 10 03

​Bostadsrätterna är en rikstäckande organisation för Sveriges bostadsrättsföreningar. Bostadsrätternas uppdrag är att genom ett medlemskap stödja, hjälpa och utbilda alla de engagerade personer som valts till ett förtroendeuppdrag i en bostadsrättsförening. Vi vill underlätta ert styrelsearbete största möjliga mån. Arbetet ska bli mer kostnadseffektivt, kvalitativt och inte minst roligare. Vi har framgångsrikt hjälpt föreningar med detta sedan 1921 och över 8 300 föreningar har nu valt att bli medlemmar hos oss.

www.bostadsratterna.se