Largestcompanies visar upp all nordisk bokslutsinformation

Nu är all bokslutsinformation från 200 000 nordiska företag tillgänglig kostnadsfritt för alla.
Besök Largestcompanies och se själv!

Bokslutsinformationen från svenska företag har varit tillgänglig sedan midsommar. Från och med i dag, den 25 september, kan besökare på Largestcompanies se bokslutsdata även från företagen i de övriga nordiska länderna.

Nöjdare nordiska besökare

Tanken är att kunna erbjuda en sajt som visar upp all nordisk bokslutsinformation helt gratis på ett och samma ställe. Vi har mycket trafik från våra nordiska grannländer och många som söker efter information om icke-svenska bolag. Med denna åtgärd kommer vi förhoppningsvis att se ännu fler nöjda och återkommande besökare på Largestcompanies.

Observera att man fortsatt behöver en Access för att kunna se alla kontaktpersoner och fullständig rankning.