Cypro tar ombord tre nya kunder under fjärde kvartalet - är du en av dem?

CYPRO tar ombord tre nya kunder under fjärde kvartalet – är du en av dem?

Efter en tyst lansering mot utvalda kunder under första halvan av 2018 är vi nu redo att ta ombord ytterligare tre kunder. De lärdomar vi gjort genom att undersöka behoven av säkerhetslösningar ligger till grund för det erbjudande vi nu öppnar upp till fler. Vi är ett svenskt säkerhetsföretag som förstår de utmaningar och problem som Sveriges medelstora företag och organisationer står inför, vad gäller IT-säkerhet.

De huvudsakliga behoven vi ser är

GDPR/NIS har ökat kraven på hur man säkrar upp all information vilket väldigt många inte hunnit göra i nödvändig utsträckning.

De övervakningstjänster mot hackerattacker som stora företag idag har tillgång till har hittills varit alldeles för dyra och komplicerade för många medelstora organisationer att använda.

Företag ser behov av ett ökat fokus på IT-säkerhet men har svårt att anställa rätt kompetens.

CYPRO erbjuder en övervakningstjänst som innebär högklassig IT-säkerhet tillgänglig för fler. Vi är nu redo att ta ombord TRE nya övervakningskunder detta kvartal som vill ta sin säkerhet till nästa nivå utan att behöva anställa egen säkerhetspersonal. Vi har ett säkerhetsteam som 24/7 övervakar och parerar hot utifrån för våra kunder (ett sk Security Operations Center). Detta är oftast ett mer kostnadseffektivt sätt än att anställa egen personal och gör även att man automatiskt har tillgång till den senaste informationen om de hot som är aktuella för tillfället.

Känner du igen dig i ovanstående behov och vill ta chansen att komma med på tåget? Självklart vill vi att du ska få mer värde än du betalar för och därför har du just nu möjligheten att köra igång övervakning utan uppstartsavgift och med chans att säga upp tjänsten med en månads varsel under första tre månaderna. Vi är så pass säkra på att det kommer tillföra dig värde och vill aldrig låsa in dig i krångliga avtal.

När du ansluter dig till vår SOC upptäcker vi intrång i realtid och analyserar dessa (s.k. root cause analysis). Vi ser även till att mappa upp alla sårbarheter över hela er IT-infrastruktur samt presenterar lösningar på dessa. Vi har en objektiv syn vad gäller verktygen som används och har idag partnerskap med flertalet SIEM verktyg på marknaden som Qradar, Splunk, AlienVault etc. Vi utvidgar kontinuerligt listan över partners för att passa våra kunders behov.

Låt oss förklara mer i vårt digitala mötesrum eller på telefon. Vi ser fram emot att höra från dig!

VD Christian Yng

M: +46(0)70 888 65 80