Ackreditering till Handbolls-VM i Jönköping

Pressmeddelande   •   Okt 18, 2010 17:12 CEST

Nu har mediaregistreringen inför Handbolls-VM öppnat. Handbolls-VM inleds 13 januari i Göteborg och den 22-25 januari 2011 står Jönköping värd för kvartsfinaler. I direkt anslutning till Kinnarps Arena kommer ett välutrustat presscenter att erbjudas.

Ackrediteringsansökan är öppen till 20 december 2010. Ansökningarna kommer att hanteras av VM-bolaget i samarbete med IHF och UFA. Bekräftelse på ackrediteringen skickas ut direkt via epost.

Vid frågor kring ackrediteringsprocessen, vänligen kontakta media.accreditations@handball2011.com.

Ansök om ackreditering här: http://www.handball2011.com/jonkoping/media

Destination Jönköping utvecklar och marknadsför bilden av Jönköping gentemot näringsliv, besökare och invånare. Uppdraget är att göra hela Jönköping  till ett mer attraktivt alternativ för privat- och affärsresande, investeringar och inflyttning. Det gör vi genom våra turistbyråer, hotell- & konferensbokning och näringslivsavdelning. Därtill driver vi ett antal projekt vars syfte är att attrahera och informera invånare. Destination Jönköping drivs gemensamt av kommun och näringsliv.

Kommentarer (0)