Pressinbjudan - Bevaka Destination Jönköping AB:s invigning den 25 mars

Pressmeddelande   •   Mar 24, 2015 15:53 CET

Nu har vi på Destination Jönköping AB börjat komma iordning efter vår flytt och den 25 mars är det dags för invigning!

Under kvällen visar vi våra inbjudna gäster våra nya lokaler, berättar hur vi jobbar och vad vi gör. De får även ta del av de spännande projekt och aktiviteter vi har på gång. Klockan 18.00 klipps bandet och lokalen invigs av kommunstyrelsens ordförande Ann-Marie Nilsson och Patrik Olderius, VD Destination Jönköping AB. Under kvällen bjuds det på lättare förtäring och dryck.

Vi hälsar press välkommen att bevaka invigningen på plats.

När: onsdagen den 25 mars klockan 17:00-19:00
Var: Södra Strandgatan 13B

Är du intresserad av att bevaka invigningen? Meddela gärna Camilla Fritz, Camilla.fritz@destinationjonkoping.se eller 0707 92 10 46  innan 14:00 den 25 mars.

Destination Jönköping AB arbetar för att få fler att upptäcka Jönköping och allt som erbjuds på de olika platserna i vår destination. Vårt fokus ligger i att utveckla vår besöksnäring, skapa fler nationella evenemang och få fler att förlägga stora möten här. Destination Jönköping AB är ett helägt kommunalt bolag med 20 anställda.

Kommentarer (0)

Kommentera