Pressinbjudan: Bevaka Jönköpingsgalan den 25 januari

Pressinbjudan: Bevaka Jönköpingsgalan den 25 januari

Den 25 januari är det dags för Jönköpingsgalan. Tio priser delas ut och över 100 företag är representerade på galan. Vi hälsar press välkommen att bevaka Jönköpingsgalan på plats.

På plats på Jönköpingsgalan finns ett pressområde där du har möjlighet att följa galan på plats och intervjua pristagarna direkt efter prisutdelningarna. Galan börjar med mingel kl. 18.00, därefter pågår galamiddagen fram till cirka kl. 23.00 innan efterfesten tar vid.

För att komma in på galan behöver du ett presspass. Är du intresserad av att bevaka Jönköpingsgalan? Hör av dig till oss på info@jonkopingsgalan.se eller 0705-791030 senast den 22 januari.

Om Jönköpingsgalan
Jönköpingsgalan arrangeras av Destination Jönköping i samarbete med Regionförbundet Jönköpings län. Jönköpingsgalan sätter strålkastarljuset på människor och organisationer som bidrar till att föra Jönköpingsregionen in i framtiden. Tio priser delas ut och ramas in av underhållning och fest. 2014 års gala hålls på Elmia, Lobby Nord, den 25 januari. Läs mer på jonkopingsgalan.se

Destination Jönköping utvecklar och marknadsför bilden av Jönköping gentemot näringsliv, besökare och invånare. Uppdraget är att göra hela Jönköping  till ett attraktivt alternativ för privat- och affärsresande, investeringar och inflyttning. Det gör vi genom våra turistbyråer, Convention Bureau, Hotell- & Konferensbokning och näringslivsavdelning. Destination Jönköping drivs gemensamt av kommun och näringsliv.