Zaragon Records underhåller under Iron Maiden biljettsläpp

Zaragon Records underhåller under Iron Maiden biljettsläpp

Claes Hernegård ägare av Zaragon Records och Ken Hammer från heavy metal-gruppen Pretty Maids.

När turistbyrån i Jönköping släpper biljetterna till den omtalade Iron Maiden spelningen finns Zaragon Records på plats för att underhålla de väntande biljettköparna.

Zaragon Records kommer finnas på plats med underhållning och musik för att muntra upp de som väntar på att få sina biljetter. Underhållningen kommer gå i heavy metal musikens tecken, väl passande för den väntande publiken. Sist Iron Maiden spelade i Sverige sålde bandet ut båda sina spelningar och biljetterna till sommarens show spås vara mycket eftertraktade.

Biljetterna släpps tisdagen den 2 oktober kl 09.00 och Jönköpings Turistbyrå säljer som enda ombud i regionen biljetter över disk.

Välkommen till Jönköpings Turistbyrå kl. 09.00 den 2 oktober!

Destination Jönköping utvecklar och marknadsför bilden av Jönköping gentemot näringsliv, besökare och invånare. Uppdraget är att göra hela Jönköping  till ett attraktivt alternativ för privat- och affärsresande, investeringar och inflyttning. Det gör vi genom våra turistbyråer, Convention Bureau, Hotell- & Konferensbokning och näringslivsavdelning. Destination Jönköping drivs gemensamt av kommun och näringsliv.